tisdag 5 mars 2013

If you're happy and you know it...





Hihi denna är ju så kul!

Idag har jag haft en bra dag! Känner att energin är på väg tillbaka med besked!
Började med en morgonpromenad med hårbollen aka Zindra the doggy vilket var en dålig idé. Jag måste säga att det pågår en falsk marknadsföring kring att hundar ska vara så himla bra promenadsällskap - allt de gör är ju att stanna var 10e meter och lukta på en fläck som om deras liv hängde på det!
Nej, hon får avgå och vara knähund ist.

Sen jobbade jag, vilket var väääääääääääääldigt chill.
Åt en mycket god lunch med lilla mamma, det var både trevligt och jag blev aaaasmätt!

Efter jobbet åkte jag till simhallen/gymmet, köpte ett par simglasögon och en badmössa och skulle för första gången prova på lite seriös crawl.
JAG BLEV KÄR!

Jag älskar vatten, jag skulle nog egentligen fötts som delfin/sjögurka.
Och med dessa små men ack så viktiga hjälpmedel kunde jag liksom hålla koll under vattnet!
Körde i ca 30 min, varvat crawl och bröstsim. Mot slutet fick jag till två längder (50 m) på 50 sekunder. Nu ska här slipas teknik och fångas sekunder! :D


Efter simningen gick jag på ett spinningpass som var 75 min aktiv spinning.
FEETT!

Sen åt jag lagad fiskgratäng med kokosgrädde när jag kom hem.

MÖÖÖMS!

Puss & Godnatt!

Ps. Jag har nu alltså flyttat "hem" till Västerås för en månad, och bytt jobb "igen". För er som har lite svårt att hänga med i svängarna... Vilket är fullt förståeligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar