fredag 8 februari 2013

TGIF

Vaknade imorse med den vidrigaste känslan jag vet (förutom att vara bakis). Den där känslan när allt känns så sjukt meningslöst.

Tog mig upp, drack en Celcius (belöning för att jag tog de 5 stegen till köket), åkte till gymmet, drog av ett helt OK pass. Sen kom jag på att det är PMS-tider. Och när det är sådana tider gäller
"Att vara lite extra snäll mot sig själv"
och inte
"Slå på sig själv och lacka ur för att man är sämst"

Så nu får det blir ett tillfälligt slut på det!


Ikväll ska jag, Cam, Lisa och Maria äta tacos och snacka skit om margarin!
Längtar massor, känns som att livet kommer kännas en miljon gånger lättare så snart klockan slagit 17.00 :)

Och imorgon kommer syster och leker med mig!

Så känner stort hopp att helgen kommer vända min dåliga trend denna vecka :)

+ att jag om en vecka åker till LULEÅ för att umgås med bästaste Elin <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar