torsdag 14 februari 2013

Kärlekens dag!

Ett himla liv har det varit idag.
Årets "grej" har varit att upplysa alla som känner sig ensamma på denna speciella dag - att de är lika oälskade årets andra 364 dagar också.

Jag känner mig inte så träffad, tycker det är stor skillnad på att vara singel och att vara/känna sig oälskad och ensam!

Emellanåt genom mina snart 26 år som singel ( = mitt liv)  har min högsta, högsta önskan varit att träffa Någon. Men sen har jag mognat och insett att alla anledningarna till varför, varit helt fel. Och däremellan sprungit på ett gäng idioter och något guldkorn.

Just nu trivs jag väldigt bra som det är! Jag har så fina vänner som jag älskar, som ger mig så mycket kärlek och glädje. Och min familj som alltid finns där och ger mig 100% support och backning i alla lägen.
Så jag känner mig verkligen inte ensam och oälskad ;)
Dyker det upp någon så är det ju trevligt, men jag gillar som det är väldigt mycket!

Imorgon åker jag till Luleå och umgås med mitt hjärta Elin hela helgen! Så underbart ska det bli, saknar verkligen min Elin-energi-laddning! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar