tisdag 26 februari 2013

kallt/varmt

KALLT
  • Göteborg (alltså, det är råkallt här!!)
  • Att jag inte har mitt fina långa hår kvar längre :'(
  • Flyttstäda
  • Gymmet kl 18 en måndag (alltså.. inte kallt men varmt, fullt, fuktigt och så j-vla äckligt mycket folk. Kommer aldrig gå tillbaka)
  • Inte längre ha Cam som min bästa granne och te-drickar-vän och kvälls-mys-soff-häng-sällskap!
  • Lämna kollegorna som jag äntligen börjat lära känna!

 VARMT
  • 3 1/2 dag kvar som säljare
  • Ska snart få träffa heeela familjen och en hel drös vänner borta i öst (jag tycker det är i norr men den saken är tveksam...) :)
  • ...i Australien har jag hört!
  • Ska se Hobbit ikväll med min granne/bio-polare! Bio är bääst!
  • Livet kommer snart kännas en hel del lättare! Ser fram emot allt som det innebär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar