måndag 11 februari 2013

Here she goes again

För ganska exakt 4 månader sedan packade jag ihop mig och flyttade till den underbara staden Göteborg!
Jag bytte jobb och miljö helt, hamnade väldigt nära min kära vän Cam och har trivts oerhört bra!
Mina tankar då var att stanna här, inte hetsa omkring nå mer nu och lugna min rastlöshet.
Men...
För att göra en lång historia kort så kommer jag att lämna Gbg i början på mars.
Först blir det mellanlandning i Västerås (som vanligt) för att 2a april lämna Sverige och åka tillbaka till...
AUSTRALIEN!!!!
Denna gång med working holiday-visa och på obestämd tid!
Är så sjuuuukt taggad- det känns sååååå rätt och jag är så tacksam för de omständigheterna som gör den här resan möjlig! Ännu en dröm som blir sann, minst sagt!
Får skriva mer om allt som jag tänkt och vill och ska göra en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar