tisdag 29 januari 2013

Rastlös själ

Gokväller!
Idag har jag plågat mina lurviga med först ett benpass a la Elin&Jas (har mesat sönder på gymmet sen i julas typ, buuu!) och på det ett gött spinningpass med den mest hängivna och entusiastiska ledaren ever!
Riktigt braaa känns det!

Annars då... är jag så sjukt rastlös. Jag fick idag en liten go input från min mor som påminde mig om att hennes bror är exakt likadan. Blir galen när någon ska bestämma vad han ska göra, hade utlandstjänst och flyttade omkring i 12 år... På något sätt känns det bättre att veta att man faktiskt kan vara sån, snarare än att man ska "botas"!

Jag är en rastlös person (eller har en rastlös själ?) och så är det med det!

Btw så gick min detox bra, men katten vad sugen jag var! Nu har jag kommit förbi det stadiet vilket är såååå skönt! Kan nu leva ett normalt liv utan socker, och utan att tänka på det i alla dess former 24/7!

Imorgon börjar jag extrajobba så nu ska jag njuta av min lediga kväll :)

Ps. Har upptäckt podradio 100 år efter alla andra! Och P3 dokumentär! Gaaah *beroende* såå mkt bra och intressanta grejer! Ska inte tipsa mamma om "diplomatens dotter"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar