tisdag 22 januari 2013

Cancel

Idag fick jag lov att banga kvällens planerade spinningpass.
Död. Tjej. Hej.

Jag har sån brutal träningsvärk, känns som två knytnävar - en i vardera skinka.
Plus hela överkroppen (förutom triceps) inkl mage.

Var dessutom ute och sprang imorse (3 x 12 min) och har inte vilat sedan förra söndagen.
Sliten - ja!

Ovanpå detta extremsugen på vit choklad & B&J.
GRINA!

Så jag köpte en påse nötter och nu är jag hemma och ska kolla på Girls (eller Dexter eftersom jag har problem med datorn)!
Känns som en bra plan och jag mår redan bättre :)

Imorgon blir det också vila och yoga med Maria! Yaaay!!

Hejdåå!

Och sen den här till dessert.... DÖÖÖDA MIG vad het han är i Magic Mike! Och tydligen har han en assnygg fru också, det var ju väntat!

2 kommentarer:

  1. Mmm magic mike! Jag såg den också typ igår! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg 2/3 på flyget från Maldiverna, DOG ett antal gånger! OMG ge mig en kille med den kroppen med de movesen och jag ska aldrig mer äta choklad i hela mitt liiiiv! Haha :D

      Radera