måndag 3 december 2012

Sikta mot stjärnorna

Morrn morrn!
Har haft en grym helg "uppe" i Sthlm/V-ås/E-tuna.

Fick besöka det omtalade SATS Spårvagnshallarna - mycket fräsch och mycket yta för friviktsträning, MKT bra! Även en liten diskret restaurang vid entrén där de serverar extremt god mat! Kunde bli en go lördagstradition om man inte valt att bosätta sig på västkusten ;)

Passet blev rygg med marklyft, negativa chins, rodd, kettlebellsving och lite annat smått och gott. Jag har ont i varenda muskel på baksidan av min överkropp samt underarmar och axlar. Negativa chins = killer = mer sånt framöver!

Sen var det en soft lördag med soffhäng och fluff ( :D ), som avslutades med fredagspizza (på en lördag) och Så Mycket Bättre!

Söndag blev det veckans 3e joggingpass, vecka 2's pass på "spring en mil" avklarat! (alltså, efter 12 veckor kan man springa en mil. Nu springer jag kanske max 5 km/pass).

Hängde lite hemma hos familjen, snackade kollodialt silver och vitamin- och mineralbrist och snubblade över hunden/hårbollen.

Avslutade vistelsen med en träff med en riktigt grym säljare (och fantastisk människa) som jag fått äran att ha som mentor! Så nu ska jag börja öva; vägen mot att bli en bra säljare har börjat!

 Känns riktigt bra. Rett ut en del som legat och malt, fått en rejäl näve till hjälp - nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar