tisdag 11 december 2012

Ben#1

Gårdagen var så KING!
Eller.. hela dagen fram till kl 19.00 var jag zombie. Fick en liten topp när jag åt chokladtomten och sen klämde jag en vit chokladkaka på vägen hem. Blev inspirerad av alla på FF i helgen, som inte ätit godis på typ ett år ;)



Sista kurstillfället var kul. Det spårade ur fullständigt och jag skrattade för mig själv hela vägen hem. Helt fantastiskt! Är taggad på vårt kursuppspel på lördag, det känns bra att man känner de andra så pass väl att vi hjälper varandra om det går åt skogen ;)

Vaknade i morse kl 05.00, tisdag = benpass!

Blev frontböj, gjorde först 3 set med "pinne" och sen 7 set med 20 kg. Döda mig!
Good mornings, 1 set med 30 kg och sen blev resten med 27,5 kg.
Splitsquats med kroppsvikt (med rätt teknik behövs inget mer)
Vadpress
Plankan (vilket jag knappt orkade efter att ha haft buktryck i 10 set frontböj


Fett.

Nu: Casha in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar