tisdag 27 november 2012

Dobidoo

Hej hej!
Idag har jag kört ben.
Dödens död.
Blev knäböj, good mornings, squatsplit och vadpress.
Sen gick jag till jobbet och sålde. Boohyaa!

Life is good!

Ska inte tjata, men har inte så mkt mer att säga för tillfället!

Livet är kort och skört, så var rädd om dem du tycker om och tacksam för det du har!

Eller jo, jag ska skaffa mig en dröm! Så kanske jag kan ha lite lättare för långsiktigt planerande och inte bara reagera på min rastlöshet när den blir för påtaglig.


Jag har uppfyllt så många av mina drömmar/mål jag haft att jag inte riktigt hunnit fylla på med nya!
Se bara här;
  • Ha en häst
  • Bo på en gård
  • Klappa en koala
  • Åka runt i Australien
  • Simma med delfiner
  • Dyka på barriärrevet
  • Ha ett eget företag
  • Ha ett fast jobb som är flexibelt
  • Bli av med mitt matmissbruk
  • Ha en takvåning (behövdes inte 120 kvm för att uppfylla det ;) )
  • Bo i Göteborg
  • Börja med improvisationsteater
  • Sova under stjärnorna
  • Ha fina människor och bra relationer i mitt liv
Högt och lågt!



4 kommentarer:

  1. Grattis till säljet! woho!!
    Bra lista. Man borde kanske skriva en sån ibland, är så lätt att bara fokusera på det man gör (och framförallt inte gör) just nu. :)
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. PERFEKT, träningsvärk lagom till morgondagens "springa i lerig backe"!? :D

    SvaraRadera