lördag 17 november 2012

28 dagar senare

Idag är det 4 veckor sedan jag flyttade!
På sätt och vis kanske det inte är mer än rätt att smekmånaden är över.



Denna vecka har varit TUNG! 
Jobbmässigt så har jag haft en riktig svacka, delvis för att jag inte riktigt hinner tänka igenom vad det är som händer och varför det blir som det blir.
Nu har jag hunnit diskutera med en hel del andra människor + tänkt efter själv och allting känns redan 100 gånger bättre.

Learning by doing, learning by reflection!



Igår (fredag) kändes det verkligen som att någon pissat på mig. Men fick lite lunch-coaching och prata av mig med mina bästa. 
Sen på kvällen hade jag och bästa Cam fredagsmys; åt god mat, babblade och sen det bästa: Camilla gjorde världens bästa fluff och så såg vi på underbara Hanna och "Jakten på det perfekta livet".


Sen kändes livet faktiskt väldigt fint!

Har inte tränat på tre dagar nu, i morgon tror jag att jag kommer ha träningsabstinens vilket är lite det jag inväntar. Just nu känner jag mig mest stressad när jag tänker på träning... 

Bortsett från denna lilla parentes så är jag sjukt nöjd med livet! Om det ändras framöver så kommer jag nog alltid att längta tillbaka till nu, när jag var ung och fri och kunde göra PRECIS VAD JAG VILLE NÄR JAG VILLE! ILLGÖTT! 
Har slutat känna mig bitter och ensam för att jag är singel, det är inte så himla tokigt faktiskt!
Och kärlek är ingenting man hittar, det är någonting som drabbar en. Så jag har slutat leta!

Kom ihåg att det är dagarna som passerar som är LIVET! Det pågår nu, börjar inte sen..!
Och det är okej att ha dagar som inte är tiptop också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar