torsdag 4 oktober 2012

Under uppbyggnad...

... Den här bloggen kommer inte se ut såhär! När jag får tid och inspirationen rinner till - då kommer jag ändra utseendet så att den blir lättare och scroll-vänlig!
Tills dess får ni hålla till godo med denna :)

Idag lyckades jag skrapa mig ur sängen vid 05.30. Just den tiden känns det lite oklart varför jag egentligen envisas med att gå upp så tidigt.
MEN
Tycker det är skönt att inte stressa iväg på morgonen och komma till jobbet en timme före de flesta andra!
Och i mitt "nya liv" kommer jag börja 8.30 varje dag och då är min tanke att träna på morgonen, så lika bra att min kropp inte vänjer sig vid "sovmorgon" till klockan 7!


Idag ska jag till banken och fixa mitt lån, jag har haft sådan skräck för denna stund - det ultimata "nu sitter jag fast för evigt"-löftet = lånelöftet.
Men nu när det väl är dags
så känns det rätt, och inte alls så läskigt!

Dagens visdomsord;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar