lördag 6 oktober 2012

Sweet lördag

Ställde klockan på 5 i morse, vem är så elak en lördag? Gick upp vid 6.30 men har en minneslucka vad som hände första timmarna. Tror jag stod nere i källaren med näsan i flyttkartongerna, men plötsligt var klockan dags att åka iväg på dagens träning!

Hittade en fin liten present i min sko, kommer bli väldigt tyst att bo själv efter de här månaderna med min livliga familj!


Träning:
Spinning 55 min och core 30 min.
Som tur var, vaknade jag upp utan träningsvärk.

Snabba kläderna på! Formen är "kramgo"!

Däremot sved det rejält i benen när jag skulle hem från passen! + att knät protesterade lite..

Sen hem, duscha och äta och därefter till BB-SM och för att möta upp Sara och Karin! Träffade även på Shandra, Hampus och Elins coola lillasyster Ida som ska tävla i Luciapokalen i december! Missa inte hennes tokbra blogg :D

Det var mycket trevligt, fick massa energi av kvalitetshäng med schöna träningsmänniskor!  Shoppade även lite protein (choklad) från ON och en BCAA (lime-smak) från Olimp!

Bra dag!

2 kommentarer: