tisdag 16 oktober 2012

Snart över...

...
Dagens bästa:
Det är den 16 i månaden och JAG HAR PENGAR KVAR PÅ KONTOT (och skulle haft det även om jag inte lånat en halv förmögenhet av banken). Så sjukt många PLUSPOÄNG till moi!

Dagens träning:
Tabata-intervaller för sista gången i boxen på Factor :'/

2 varv med 4 ggr/övning (varje intervall är 20 sek, sen vilar man 10 sek)
MB Pushdowns (typ triceps-mördare)
Mt. Climbers (ben-mördare)
Thrusters m kettlebell (typ vila för jag tog lätt vikt pga axeln)
Boxhopp (psyk- och bendödare, hur läskigt är det inte att hoppa upp på en låda?)



Dööden dog men mer intervaller ska det bli!
Har typ 10-15 kg fett jag skulle vilja ha bort, och kanske en sisådär + 5 kg muskler på det. Då kan man inte hålla på och konstra så mycket. KBK liksom!
Kommer nog ta ett tag, och ovanpå det lägger vi till att jag inte vill väga eller mäta mig för att det får mig att tappa sugen. He. He. Lätt o hålla koll på någonting då ällä?

Min metod är:

  • Hård styrketräning 3-4 ggr/vecka
  • Äta ordentligt planerade mål  (->mindre hunger mellan mål, ->färre oplanerade 2k+ kcal skafferi- och kylskåpstömningar)
  • Intervallträning 3 ggr/vecka
Resten är bonus och kul! + att allt annat också är kul, när man är klar ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar