tisdag 9 oktober 2012

Överkropp#test

Idag testade jag ett nytt upplägg på gymmet -
perfekt för att få lite mer motivation efter en tids frånvaro av olika anledningar och även när man fastnat i gamla mönster och har svårt att pressa sig och hitta känslan...

En jäkla massa set och reps blev det;

+ sved bra!
+ motiverande
+ enkelt att följa
+ fick kommentaren "du ser vältränad ut" efteråt (vanliga kläder på) #discoträning 4 the win #tänker inte jämföra mig med alla som jag vet är 7000 ggr mer tränade än mig
+ ögongodis på gymmet (som också luktade gott, dock osäker om det är ok att lukta gott på gymmet?)

- var tyvärr fler än jag som ville använda bänken och latsdragen

Summering: passets upplägg på morgonträning innan någon annan är vaken kanske funkar bättre? Kändes iaf GÖTT att lyfta så att musklerna gråter!

Körde på 30 kg i bänk,
41 kg i latsdrag (fick hoppa mellan olika maskiner vilket försvårade vikt-kollen och gjorde att passets totala känsla blev något lägre utmattande än det kunde blivit)
sen 15 kg bicepscurl med stång och 23 kg triceps pushdown.

To be continued!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar