onsdag 10 oktober 2012

Nivå låg

Gaaah vad trött jag är!
Olika omständigheter har gjort att min värdefulla skönhetssömn blivit lidande, väldigt trevliga omständigheter i och för sig men faktum kvarstår: jag är en sömnaholic som nu lider av abstinens!!

Jag känner mig typ berusad, på det där trötta och jobbiga sättet så att det inte gör något om någon slår en på käften - man vaknar ändå inte till! (testade i Rotterdam!)
Tur att man har sin blogg för att få friarna att ställa sig på kö.. Eller?
Har iaf klämt ett gött CF-pass såhär efter jobbet!

10 min av
8 Marklyft
20 Squatjumps
5 Marklyft
8/8 Running-crunches (minns ej vad de heter men man gör en situp och drar upp ena benet som om man springer med högt knä typ)
+ 8 thuckjumps varje minut

Jag klarade 4 varv och ingen tjej klarade fler ;)
Fick inte ont.
Men HAR ont sen igår! Bröst och biceps mest, aaaaj! #pådetdärskönasättet

Näe om jag skulle ta och... Göra nått så att det är en sak mindre kvar innan jag får skalla kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar