söndag 14 oktober 2012

Läshuvve

Tjo!
Åh vad jag gillar helger, jag har ÄNTLIGEN (efter 25 år) lärt mig att sitta rakt uppochner i flera timmar och njuta av det! Förut kröp det i hela kroppen och jag kände mig som en skurk som inte gjorde någonting..

Idag började vi dagen med ett litet jogg-pass på Snakemountain (aka Ormberget) och sen åt vi en dunderbrunch! Känner mig som en repig skiva, säger "asså guuuud vad gott" (är inte ens troende men Gud lär ju snart märka att jag finns iaf)!

Nu är det plugg/slapptid och jag förbereder mig inför mitt nya liv ;)
Har läst en bok om innesälj och nu läser jag en bok jag hittade på Arlanda om stress!

Lite senare ska vi köra ett lerigt pass utomhus, sen förmodligen äta någonting extremt gott och ha soffmys :D

Adjöken adjö! (ursäkta för ful layout men jag mobilbloggar ;) modern chey!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar