fredag 12 oktober 2012

Kärleken till Ben

Ben är ju då inte, som ni säkert trodde, en brittisk man som jag dejtat i smyg sedan 2010 - utan de två rackarna som tar mig fram här i livet!

Och igår var det dags för första passet med det nya upplägget!
- Knäböj (endast 20 kg stång, har svååårt med tekniken och vill så himla gärna göra Good Mornings istället :P)
- Raka mark (40 kg, ska höja nästa gång)

sedan
- Benpress (oklart vilken vikt, alla slädar väger olika.. Det var jobbigt iaf!)
- Vadpress (sittande vadpress, sämsta som uppfunnits. Eller så är det mina underben som är för korta? Blev iaf 30 kg)

avslutningsvis
- Mage
Försökte göra några toes to bar, tappade greppet och slet sönder händerna! Like! Blev sedan lite crunches med medicinboll/halv medicinboll!

Firade att jag lyckades cykla hem med ett äpple! Och sen gosa lite med den här vilda hårbollen :)

Observera blinget i mitt öra - råkade köpa lurar med plastdiamanter på... Epic fail!


Asså.. Nu är det ju snart vinter. Lika bra att kötta på gymmet som om det inte fanns någon morgondag! Så kan man tänka på hur det ser ut sen i vår, tänkte jag säga innan jag kom på att jag ska strosa omkring i bikini om 2 1/2 månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar