torsdag 4 oktober 2012

Jasmins återkomst i boxen

Daaaaaaaaaaaaaaaaamn vad gött jag mår nu!
ÄNTLIGEN tillbaka i träningslokalen, 
för dagens pass som var:

10 min

  • 2 Clean and Jerk (frivändning + militärpress)
  • 8 Tuck jump (hoppa upp med knäna högt)
  • 1 Clean and Jerk
  • 8 Burpees (upphopp, "armhävning" Crossfit style dvs slänga sig ner på marken och kasta sig upp)

Eftersom det var på just ett sånt här pass som jag pajade min axel tänkte jag inte köra fetingtungt, värmde upp på C&J med 10-kg stången, körde en 3a med 20 kg och sen resterande pass med 25 kg.

Och.. Jag kanske inte tog tyngst, 
MEN JAG GJORDE FLEST VARV AV ALLA PÅ PASSET!! 
Känslan när jag klarade 8 varv med 2 sekunder till godo.... Jag sjöng typ hela vägen hem!!

"I don't even know what that means.
(No one knows what it means, but it's provocative)
No, it's not
(It gets the people going!)"



Och jag brukar säga att jag inte är en tävlingsmänniska... He he he...


Hehe..


WIN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar