onsdag 17 oktober 2012

It's wednesday and..

... regn.

Åh det finns få ting som får mig att tappa lusten, som smattret av regn mot fönstret. Det kan vara supermysigt och nästan taggande i många situationer (hur gött är det inte att springa i regn?!), men just när man ska cykla för att komma till ett tåg för att komma till jobbet så känns det mer logiskt att sjukskriva sig än att åka till jobbet.
Okej nu överdrev jag.

Vaknade inte på rätt sida.
Drömde en massa skit igen, jag brukar sällan minnas vad jag drömmer. Att jag nu dels drömmer en massa saker som jag tycker är orättvist att utsätta mitt psyke för och att jag dessutom ska komma ihåg det dagen efter, damn you brain!
Meeeen så kan det va´! Snacka om i-landsproblem - JAGVET - men lika störigt för det.

Men kanske kan ett härligt, uppfriskande regn vända steken?
Ja, så blir det nog!

Ikväll blir det överkroppsträning, disco disco! Sen mys med en vän!

Men herrehjälp hur trodde jag att jag hade tid med det här?? Hejdååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar