fredag 28 september 2012

Taggad och tankad

Oh daamn vad jag ska köra sen när jag är frisk igen!
Sämsta grejen att göra när man är sjuk: läsa träningsbloggar.

Om jag fortsätter ha ont lite här och var kommer jag bli tvungen att byta inriktning ett tag.
Men målet kvarstår: I form för "Crossfit SM" 2013...
Fokuset kan bli 100 gånger bättre, verkligen. Jag jobbar på't! Inga ursäkter, vilket jag emellanåt är en riktig mästare på. Kan radda upp en hel massa här på en gång, vilket jag inte tänker göra.
Just nu försöker jag bara att anamma tänket att "livet är såhär, det pågår nu och det finns inget sen - bara nu". De val jag gör nu, är helt enkelt de val som skapar min vardag. Och så ibland faller man i gamla hjulspår, men det är bara att inse att så är det! Acceptera och gå vidare!

På söndag är det dags för 4/4 i Tjejklassikern, nästa år tänkte jag köra en halvklassiker men nu är jag tveksam.


Främst pga mitt och min bästa partner in crime's lägen i landet - utan henne hade jag inte kommit iväg på en enda av de här grejerna eftersom jag är en riktig bangare! Sen är det ju en helt annan upplevelse när man förutom en riktigt grym träningsupplevelse får en hel weekend i kick-ass-sällskap!
Istället kommer jag nog rikta in mig på att köra några lopp nere i Gbg-trakterna, och förhoppningsvis några enklare triathlon! Men som vanligt gäller; den som lever får se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar